Analizy danych i pomoc zdalna

Zarządzaj proaktywnie analizatorami i zachowaj zgodność z przepisami dzięki cyfrowej usłudze monitorowania sprawności.

  • Uzyskaj więcej informacji

    Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji na temat korzyści płynących ze zdalnego wsparcia i analizy danych.


    Dane kontaktowe

    Informacje o miejscu pracy

    Przesyłając niniejszy formularz, potwierdzam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją o ochronie danych osobowych i ją rozumiem.

    All fields must be filled!

  • Informacje w czasie rzeczywistym
  • Wgląd w dane wydajności i analityczne
  • Zdalne rozwiązywanie zdarzeń

Cyfrowa usługa monitorowania wydajności

W coraz bardziej złożonym środowisku diagnostyki przyłóżkowej (POC) kluczowe znaczenie ma wysoki czas sprawności analizatora i zdolność do szybkiego podejmowania świadomych decyzji.

Z podłączoną usługą cyfrową uzyskujesz pewność dzięki odpowiednim danym i dostępowi do analizatorów. Współpraca z nami zapewnia:

  • Informacje w czasie rzeczywistym o stanie analizatorów
  • Statystyki wydajności ułatwiające podejmowanie decyzji w oparciu o dane
  • Analizę w celu ciągłej poprawy wydajności badań w punkcie opieki nad pacjentem
  • Zdalne rozwiązywanie problemów poprawiające czas sprawności analizatora

Nasze połączone usługi cyfrowe z analizą danych i zdalnym wsparciem działają bezpiecznie w tle. Umożliwia to uzyskanie wyższego czasu sprawności, szybsze rozwiązywanie problemów oraz podejmowanie decyzji na podstawie danych, dzięki czemu możesz skupić się na pacjentach.

Bezpieczne połączenia

Prywatność danych:
Dane pacjentów nie są w żaden sposób widoczne ani dostępne
Bezpieczeństwo danych: Tylko połączenia wychodzące; protokoły SSL/TLS
Identyfikowalność: Dostępna pełna ścieżka audytu
Ograniczony dostęp: Certyfikowani regionalni inżynierowie serwisu

Wgląd w dane

  • Analiza danych
  • Proaktywne usługi

Żadne informacje o pacjentach ani ich tożsamości nie są widoczne, ani dostępne w jakimkolwiek momencie.

GOtrzymuj informacje w czasie rzeczywistym na swoim pulpicie. Nasza zintegrowana usługa cyfrowa gromadzi, modeluje i interpretuje dane w czasie rzeczywistym. Urzytkownik otrzynuje informacje konieczne do podejmowania świadomych decyzji i działań.

Dzięki informacjom o urządzeniach w czasie rzeczywistym, możemy wspólnie zoptymalizować czas bezawaryjnej pracy analizatora i podwyższyć zadowolenie użytkownika.

Zdalna pomoc techniczna

  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zdalna aktualizacja oprogramowania*

Żadne informacje o pacjentach, ani ich tożsamości nie są widoczne, ani dostępne w jakimkolwiek momencie.

Do celów audytu i zapewnienia zgodności usługa rejestruje każdy dostęp zdalny w obszernym raporcie, który zawiera znacznik czasu, identyfikator serwisanta i obraz wideo z całej sesji.

*Dostępna dla określonych analizatorów

Co szpitale zyskują dzięki analizie danych i zdalnej pomocy technicznej?

Znaczenie długiego czasu sprawnego działania analizatora i zdalnej pomocy technicznej

Usługa zdalnej pomocy technicznej zapewnia dodatkowe zabezpieczenie dla koordynatora POC.

Najbardziej cenimy sobie to, że analizatory po prostu działają. Muszą być nieustannie dostępne do użytku, zatem nie mogą mieć długich przestojów. Tak więc zdalna pomoc techniczna jest bardzo pomocna, bo gdy Ray [nasz lokalny Starszy Inżynier Serwisu Medycznego] jest w stanie szybciej zdiagnozować problemy, to wtedy jest mniej przestojów.

- Helen Berry, koordynator POC, St. Helier Hospital, Wielka Brytania

Zdalne monitorowanie wydajności i długi czas sprawności analizatora

Uzyskaj wsparcie w zdalnym monitorowaniu analizatorów.

Przykładowo, niedawno Tony, Inżynier Serwisu Medycznego, powiadomił nas o tym, że jeden z analizatorów wykazuje częste błędy kalibracji. Nie byliśmy tego świadomi. Tony poinformował nas o tym i w proaktywny sposób znalazł rozwiązanie. Od tego momentu wydajność analizatora była monitorowana zdalnie, aby upewnić się, że błąd został usunięty w zadowalający sposób. Nie trzeba było do nikogo dzwonić, oszczędzając w ten sposób sporo czasu personelu laboratorium.

- Mark Saunders, Lider Biomedyczny w zakresie automatyzacji, University Hospital of Wales, Wielka Brytania

Wsparcie w każdej chwili

Uzyskaj wsparcie cyfrowe i rozwiązywanie problemów przez telefon lub zdalne połączenie bezpośrednio z urządzeniem medycznym. Natychmiast rozwiązuj problemy z urządzeniem, aby utrzymać jego nieprzerwane działanie.

Optymalizuj przepływy pracy

Analizy danych mogą pomóc zoptymalizować wykorzystanie analizatora i zwiększyć wydajność pracy na nim.

Możesz uzyskać dostęp do danych analizatora w czasie rzeczywistym, dzięki łatwym w użyciu pulpitom w przeglądarce internetowej. Zdalny monitoring zapewnia bezpieczeństwo i oszczędza czas - nie trzeba fizycznie odwiedzać każdego analizatora, aby zweryfikować jego stan i wydajność.

 

Zintegrowane rozwiązanie i usługi POC IT

Wgląd w dane i zdalne wsparcie są częścią Connect & Care

Connect & Care to konfigurowalne, kompleksowe rozwiązanie łączące i obsługujące urządzenia medyczne, dane i ludzi w celu umożliwienia płynnego realizowania diagnostyki przyłóżkowej (POC), dzięki któremu jesteś o krok do przodu, stawiając życie na pierwszym miejscu.


MAPSSS-000762 R2

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies

Pliki cookies
Potwierdź swoje konto Radiometer

Wprowadź poprawny adres e-mail

KONTYNUUJ
Podając swój adres e-mail, akceptujesz politykę prywatności
Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów. Jeśli już jesteś zarejestrowany, możesz zalogować się w Microsoft Azure AD za pomocą danych logowania Microsoft Azure AD.
Już jesteś zarejestrowany
Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów. Jeśli już jesteś zarejestrowany, możesz zalogować się w Microsoft Azure AD za pomocą danych logowania Microsoft Azure AD.
Dziękujemy

W wiadomości e-mail wyślemy zaproszenie do logowania za pomocą Microsoft Azure AD

Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów.
Przepraszamy

Twój adres e-mail nie jest zarejestrowany u nas

Wcześniej wysłaliśmy zaproszenie e-mailem

Kliknij „Rozpocznij” w wiadomości e-mail, aby zaakceptować zaproszenie

Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów.
Przepraszamy

Nie udało nam się przetworzyć Twojej prośby z powodu błędu komunikacji

Przepraszamy

To konto nie otrzymało dostępu do portalu

W celu autoryzacji użytkowników firma Radiometer używa usługi Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD)

Firma Radiometer wykorzystuje AZURE AD do zapewnienia bezpiecznego dostępu do dokumentów, zasobów i innych usług na naszym portalu informacyjnym dla klientów i partnerów.

Możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD.

Główne zalety

  • Można wykorzystać już istniejące dane logowania Active Directory
  • Jedno logowanie
  • Te same dane do przyszłych usług
  • Prośba o dostęp

    Otrzymasz zaproszenie do naszych usług w wiadomości e-mail po zatwierdzeniu Twojej prośby.

    Po zaakceptowaniu zaproszenia możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD. W innym przypadku, pocztą e-mial zostanie wysłane jednorazowe hasło do zalogowania się.