Usługa zdalnego wsparcia technicznego 24/7
Usługa zdalnej pomocy technicznej stanowi dodatkowe zabezpieczenie dla koordynatora POC
Trust Epsom and St Helier University Hospital NHS został utworzony w 1999 roku. Powstał w wyniku połączenia czterech szpitali — Epsom, St Helier, Sutton i Queen Mary’s Hospital for Children. Oferuje szeroki zakres usług dla prawie 900 000 osób w południowo-zachodnim Londynie i północno-wschodnim Surrey, w tym w Sutton, Merton i Epsom.
Zdalna pomoc techniczna
W szpitalu St Helier firma Radiometer była obecna od samego początku, od momentu wprowadzenia diagnostyki przy łóżku pacjenta (POC). Helen Berry, koordynator diagnostyki przy łóżku pacjenta (POCC) w szpitalu w St Helier i Epsom, wspomina wczesne początki testowania POC.
Gdy operatorzy po raz pierwszy pracowali z nowo zainstalowanymi analizatorami do gazometrii ABL90 FLEX, Ray, lokalny starszy inżynier serwisu medycznego z firmy Radiometer, często odwiedzał szpital, aby zapewnić obsługę i wsparcie.
Najbardziej cenimy sobie to, że analizatory działają przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Analizatory są w ciągłym użyciu i nie mogą mieć długich przestojów. Rozwiązanie LIVE Connect jest bardzo pomocne -jeśli Ray może zdiagnozować problemy szybciej, mamy mniej przestojów.
- Helen Berry, POCC
Zdalne monitorowanie wydajności dzięki instalacji LIVE Connect
Korzystając z usługi LIVE Connect - która pomaga użytkownikom wspólnie z firmą Radiometer skrócić czas przestoju analizatora i zapewnić zgodność - operatorzy nadal kontaktują się z Rayem, aby rozwiązać pewne kwestie związane z analizatorem.
Tym razem jednak LIVE Connect umożliwia Rayowi znalezienie rozwiązań problemów z poziomu swojego komputera. W niektórych przypadkach nawet nie musi jechać do szpitala.
„Jeśli powiem Rayowi: myślę, że jest problem z tą maszyną, on mi powie, czy problem rzeczywiście wystąpił, jak długo analizator działał i jak długi był jego przestój” — mówi Helen. „Takie rzeczy są przydatne. W zasadzie działa to samoistnie. Mamy wiele spraw, którymi musimy się zająć, więc łatwość obsługi i fakt, że mamy stałą pomoc, jest prawdopodobnie tym, co jest dla nas najwazniejsze” — dodaje.
Zdalne monitorowanie wydajności i długi czas sprawności analizatora
Jako koordynator POC, Helen codziennie używa systemu AQURE, swojego rozwiązania IT do POC. Podczas gdy ona monitoruje ogólny status analizatorów do gazometrii krwi za pomocą AQURE, operatorzy na oddziale są przeszkoleni w zakresie podstawowej obsługi technicznej. Kiedy operator nie jest w stanie samodzielnie rozwiązać problemu, Helen przychodzi z pomocą. A gdy Helen nie może rozwiązać problemu, wtedy właśnie przychodzi z pomocą LIVE Connect.
Inżynier serwisu medycznego otrzymuje dostęp i podgląd do analizatorów podłączonych w danym szpitalu. Wspiera on szpital przez zdalne monitorowanie pracy analizatorów. Funkcja zdalnego monitorowania wydajności w usłudze LIVE Connect zapewnia Helen spokój. Wie, że może uzyskać drugą opinię, jeśli chodzi o ocenę problemów związanych z analizatorem.
Helen szczególnie podkreśla wartość czasu dostępności analizatora. Wyjaśnia ona, że przestoje są bardzo niepożądane, ponieważ analizatory znajdują się w dwóch szpitalach, a my mamy je na oddziale ratunkowym, na OIOM-ie oraz oddziale noworodkowym. Są one w ciągłym użytku. Rozwiązanie LIVE Connect jest bardzo pomocne - jeśli Ray może zdiagnozować problemy szybciej, mamy mniej przestojów.
Takie rzeczy są przydatne. W zasadzie działa samo. Mamy wiele rzeczy, którymi musimy się zająć, więc łatwość obsługi i fakt, że jest to coś co działa w tle, jest prawdopodobnie tym, co dla nas najlepsze.
- Helen Berry, POCC
Zdalne wsparcie i oddział noworodkowy
Helen mówi o wyzwaniu, które napotkała na oddziale dla noworodków kilka tygodni temu. Po przeprowadzeniu kontroli sprawności analizatora, Helen skontaktowała się z lokalnym inżynierem serwisu medycznego.
Ray był w stanie zdalnie zidentyfikować problem i sprawił, że analizator został bardzo szybko przywrócony do działania.
Pomoc dla koordynatora POC
Helen jest zadowolona ze zdalnej pomocy technicznej LIVE Connect, całodobowego serwisu i krótkiego czasu reakcji. Zauważa, że cała konserwacja analizatorów odbywa się na miejscu. „Mogę zmienić materiały eksploatacyjne. Mogę wymienić uszczelkę wlotu. Jeśli oprócz podstawowej obsługi technicznej występują inne problemy, wtedy kontaktuję się z Rayem.
Dzięki LIVE Connect Ray może nam pomóc zdalnie, z dowolnego miejsca, w którym się znajduje.”
Skontaktuj się z lokalnym przedstawicielem firmy Radiometer, aby uzyskać więcej informacji na temat LIVE Connect.
Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies
Pliki cookiesWprowadź poprawny adres e-mail
W wiadomości e-mail wyślemy zaproszenie do logowania za pomocą Microsoft Azure AD
Kliknij „Rozpocznij” w wiadomości e-mail, aby zaakceptować zaproszenie
Nie udało nam się przetworzyć Twojej prośby z powodu błędu komunikacji
W celu autoryzacji użytkowników firma Radiometer używa usługi Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD)
Firma Radiometer wykorzystuje AZURE AD do zapewnienia bezpiecznego dostępu do dokumentów, zasobów i innych usług na naszym portalu informacyjnym dla klientów i partnerów.
Możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD.
Główne zalety
- Można wykorzystać już istniejące dane logowania Active Directory
- Jedno logowanie
- Te same dane do przyszłych usług
Prośba o dostęp
Otrzymasz zaproszenie do naszych usług w wiadomości e-mail po zatwierdzeniu Twojej prośby.
Po zaakceptowaniu zaproszenia możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD. W innym przypadku, pocztą e-mial zostanie wysłane jednorazowe hasło do zalogowania się.