Zgłaszanie reklamacji

Informacje na temat składania i rozpatrywania reklamacji.

W celu usprawnienie obsługi zgłaszania i rozpatrywania reklamacji na produkty firmy Radiometer wprowadzona została nowa procedura reklamacyjna.

Forma zgłoszenia reklamacji

Reklamacje w formie elektronicznej zgłaszane są na:


Reklamacje w formie pisemnej nr fax. (22) 518 02 41

Zakres danych zawartych w reklamacji

Prosimy o uzupełnienie niezbędnych pól w formularzu reklamacji. Formularz reklamacji można wypełnić na naszej stronie internetowej lub pobrać ze strony www.myradiometer.pl Dodatkowo niezbędne jest załączenie w e-mailu/fax pliku statusu materiałów zużywalnych, których reklamacja dotyczy.

Sposób potwierdzenia wpływu reklamacji

Każdej reklamacji nadany zostanie właściwy numer i zostanie rozpatrzona przez dział serwisu.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Jeżeli strony nie postanowiły inaczej, przyjmuje się, że czas niezbędny do prawidłowego załatwienia reklamacji nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych od dnia pisemnego dostarczenia reklamacji.

Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji:

Na wskazany w formularzu reklamacji adres e-mail lub nr faxu wysłane zostanie pismo informujące o wyniku rozpatrzenia reklamacji.

Sposób rozpatrzenia reklamacji:

  • Wymiana towaru na nowy wolny od wad - jeżeli korzystanie z kasety nie było możliwe natychmiast po zainstalowaniu.
  • Obniżenie ceny towaru o kwotę już wykorzystanych testów, jeżeli kaseta po zainstalowaniu spełniała swoje funkcje i pozwoliła na wykonanie określonej liczby badań zgodnie z przeznaczeniem.


Formularz zgłoszenia reklamacji

Przesyłając niniejszy formularz, potwierdzam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacją o ochronie danych osobowych i ją rozumiem.

Na tej stronie wykorzystywane są pliki cookies

Pliki cookies
Potwierdź swoje konto Radiometer

Wprowadź poprawny adres e-mail

KONTYNUUJ
Podając swój adres e-mail, akceptujesz politykę prywatności
Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów. Jeśli już jesteś zarejestrowany, możesz zalogować się w Microsoft Azure AD za pomocą danych logowania Microsoft Azure AD.
Już jesteś zarejestrowany
Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów. Jeśli już jesteś zarejestrowany, możesz zalogować się w Microsoft Azure AD za pomocą danych logowania Microsoft Azure AD.
Dziękujemy

W wiadomości e-mail wyślemy zaproszenie do logowania za pomocą Microsoft Azure AD

Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów.
Przepraszamy

Twój adres e-mail nie jest zarejestrowany u nas

Wcześniej wysłaliśmy zaproszenie e-mailem

Kliknij „Rozpocznij” w wiadomości e-mail, aby zaakceptować zaproszenie

Firma Radiometer korzysta z Microsoft Azure AD do autoryzacji dostępu klientów.
Przepraszamy

Nie udało nam się przetworzyć Twojej prośby z powodu błędu komunikacji

Przepraszamy

To konto nie otrzymało dostępu do portalu

W celu autoryzacji użytkowników firma Radiometer używa usługi Microsoft AZURE Active Directory (AZURE AD)

Firma Radiometer wykorzystuje AZURE AD do zapewnienia bezpiecznego dostępu do dokumentów, zasobów i innych usług na naszym portalu informacyjnym dla klientów i partnerów.

Możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD.

Główne zalety

  • Można wykorzystać już istniejące dane logowania Active Directory
  • Jedno logowanie
  • Te same dane do przyszłych usług
  • Prośba o dostęp

    Otrzymasz zaproszenie do naszych usług w wiadomości e-mail po zatwierdzeniu Twojej prośby.

    Po zaakceptowaniu zaproszenia możesz zalogować się do portalu dla klientów Radiometer za pomocą tych samych danych logowania, jeśli Twoja firma już korzysta z AZURE AD. W innym przypadku, pocztą e-mial zostanie wysłane jednorazowe hasło do zalogowania się.